Monday, February 4, 2013

Breven jag aldrig skickade, del två: Hamsterhjulet

jag minns dagen dagarna den kontinuerliga känslan av dig ditt spår i mig ditt brännmärke i mitt hjärta jag tänkte nu där kom det nu är det kört nu är du där nu stannar du oavsett. och du gick och jag dog och jag dör fortfarande jag föll och jag faller då nu på olika sätt men jag faller och jag reser mig och faller och ditt brännmärke är kvar din hand dina läppar dina lemmar i mig du stannar det svider ibland önskar jag fortfarande att jag aldrig träffat dig men stannar gör du inte du men dina spår jag faller reser mig faller igen du har gått men du stannar jag går vidare men vänder mig om det finns inget där men vrider på huvudet vrider det ur led runt ett varv igen jag faller jag går jag springer och ramlar jag faller du går du har gått men du stannar

No comments: