Saturday, May 31, 2008

fuck putain merde!

Missade min buss tillbaka till Barcelona för att den jävla väckarklockan inte gick igång. Nu är jag ledsen. Från och med idag är jag hemlös, dessutom ligger jag minus på mitt bankkonto trots csn och studieskulder. Och för några veckor sedan försvann en 20-årig tjej i Malpassé, ni vet den sjuka tunnelbanestationen.

Inte som att jag försov mig med nån marginal heller, utan jag har verkligen all anledning i världen att dunka huvet i väggen och förbanna mig själv.
Varför gick jag ens och la mig? Varför packade jag inte det sista och tog ett glas sen och väntade in första tuben? Varför? Varför? Varför varför varför?

Men tänk om allt går åt helvete där nere då? Då kan jag ju tänka i lugn och ro "fan vad bra att jag inte kom ner igår". Nej.

Fy vad det här är frustrerande.
Krupp. Krupp. Krupp krupp krupp.

No comments: